Kosmetyki Lapidary
Lapidary – design, który podkreśla profesjonalizm produktu
Marka Lapidary powstała z ambicji stworzenia kosmetyków technicznych o wysokiej jakości, które będą się wyróżniać nie tylko skutecznością, ale i spójnym, nowoczesnym wyglądem. Właściciel marki od początku wiedział, że klucz do sukcesu leży również w silnej identyfikacji wizualnej – takiej, która może śmiało konkurować z topowymi brandami z branży fryzjerskiej i kosmetycznej.
Współpraca nad tym projektem przebiegła dynamicznie. Kiedy tylko poznaliśmy potrzeby Klienta, przypomnieliśmy sobie jedną z naszych wcześniejszych koncepcji graficznych – nowoczesną, wyrazistą i gotową na rynek profesjonalny. Pokazaliśmy ją podczas spotkania i… od razu zapadła decyzja: „To jest to!”
W ramach projektu przygotowaliśmy projekty graficzne dla dwóch podstawowych produktów z linii technicznej:
proszku rozjaśniającego,
kremu utleniającego.
Etykiety zaprojektowaliśmy z myślą o rynku profesjonalnym – są przejrzyste, nowoczesne i utrzymane w spójnej stylistyce, która buduje rozpoznawalność marki Lapidary.
Produkty trafiły już do sprzedaży, a zadowolenie Klienta z efektu końcowego zaowocowało zapowiedzią kolejnych projektów, które niebawem wspólnie zrealizujemy.





